Podolog – Ursynów

Podologia, to wciąż nieznana nam forma nauki medycznej. Mało kto wie, z czym ona się wiąże i w czym specjalizują się specjaliści podolodzy. Poniżej przedstawiamy krótki opis tej specjalności.

Kim jest specjalista – podolog?

Podolog Ursynów, to osoba, która na co dzień zajmuje się leczeniem wszelkiego rodzaju schorzeń związanych z naszymi stopami. Jak wiadomo, schorzeń tych może być naprawdę mnóstwo.

Podologia – czym dokładnie się zajmuje?

Podolog Ursynów, to specjalista, który może nam pomóc szczególnie w tego rodzaju schorzeniach:

1. Dysfunkcje układu kostnego i krwionośnego stopy, prowadzące do charakterystycznych stanów bólu i niedokrwienia kończyn dolnych.

2. Zmiany w obrębie tkanki skórnej stopy. Często mają one charakter odcisków, modzeli, różnych bolesnych wyprysków itp.

3. Dysfunkcje ruchu. Chodzi tu przede wszystkim o odczuwanie stanów bólowych podczas poruszania się. Podolog Ursynów, może nam przepisać np korzystanie ze zaawansowanego sprzętu korekcyjnego, w postaci specjalistycznych butów czy wkładek.

Podologia dziś…

Podolog Ursynów, ma dziś do dyspozycji mnóstwo specjalistycznych narzędzi, dzięki którym jego praca może odbywać się bezboleśnie dla pacjenta. Wizyta u podologa, wcale nie musi wiązać się z negatywnymi odczuciami. Pacjent jest tu traktowany podmiotowo i z pełnym szacunkiem. Posiada on własną kartę, do której zapisywane są poszczególne zmiany chorobowe i postępy w walce ze schorzeniem.

Dziś podologia wygląda zupełnie inaczej, niż jeszcze kilkanaście lat temu.